Grr! > <  Blogg.se vägrade släppa in mig igår kväll så det blev inget inlägg :(

Dagen igår gick fin fint iaf (: Radon var piggelin, har ökat kraftfodret en aning (han jobbar ju lite mer nu än när jag fick honom :))

Sen fick Radon byta box igår också! Så numera står han i en fönsterbox mittemellan Pirre och Mirran! Cayenne stod där förut men "Kärringarna" bråkade så mycket :P

Idag då, ska Therese och jag ut på en liten utflyckt ;P Ni kanske får veta målet ikväll om det gick bra.. Annars håller jag det nog för mig själv ;)

Sen ska jag ha min teorigrupp och senare ikväll ska jag och Radon rida lektion med RS (:

Efter det ska Anna och jag fika :D

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh vad bra att ni har bytt box!! =D= Hoppas att Mirran inte behöver sparka fullt lika mycket i väggen nu =/

2008-02-20 @ 10:02:19
URL: http://halllon.blogspot.com
Postat av: Jessie

Vårt mål i år är framförallt att stärka galoppen, som vi haft stora problem med... Tävlingsmål är att framförallt att Poppis ska slappna av mentalt på tävling, vilket inte är det lättaste! Och då vi lyckas med det så hoppas jag kunna rida LA med honom i höst :) Vem tränar du för? Kram

2008-02-20 @ 13:55:41
URL: http://jessiies.blogg.se
Postat av: Anna

Jag är sjuk... ska rida Arroganten ikväll så jag vet inte om ja hinner med nå fika ska ju hem med han å så... men om du vill vänta så kanske vi kan fika...

2008-02-20 @ 15:25:51
Postat av: Maria Hörnell

Va fint du har gjort här!

2008-02-20 @ 16:44:32
URL: http://www.legendier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0