Varför hamnar man alltid vid datorn när men egentligen borde plugga?! :P Har ekonomi prov på fredag och jag har inte läst ett dugg! Urk! Just nu känns allt annat än plugg lockande, sova, städa osv,,;) Men de är väl som det brukar.

Veckan har iaf varit upp och ner och väldigt jobbig.:(.. Red Canard på lektionen i måndags det var ganska roligt men han blev så arg på mig :O :) Men på slutet var han fin :) Sen hoppade jag humlan igår :) Hon är verkligen jätte rolig att hoppa :) 5 ½ och två kombination hoppade vi (:
Igår fick farbrobarbro galoppera för första gången på väääldigt länge, fattade galopp och galopperade tre språng i varje varv ungefär :) så på fredag ska han troligtvis få gå sin första lektion :)

Sen har jag varit barnvakt åt en väldigt söt vovve också :) Ska promenera med honom tre dagar i veckan :)

image64
Vi har förövrig hellregn och is igen :(
I tisdags kom Johanna med en semla åt mig, jag blev verkligen jätte glad :) Tack :D
image65
Knäppte förövrigt en jätte söt bild på Foxy och Bellis förra veckan (väldigt dålig kvalitet) :P

Åter till plugget!!


Kommentarer
Postat av: Annso

Söt vovve =)

2008-02-07 @ 13:21:21
Postat av: Maria Hörnell

Härligt att man är betrodd att kika in här! ;=) Vad är det för stövlar du köpte?

2008-02-07 @ 21:23:03
URL: http://www.legendier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0