Nu börjar min blogg bli riktigt riktigt fin :D

Tack för all hjälp Missmimmi :)

Blir så mycket roligare att skriva om det är fint (:
såg för ett tag sedan på en annan del av Köping, hade aldrig tidigare sett det programmet men min lilla syster sa att det var jätte bra och jätte roligt så jag tänkte när jag inte har något annat att göra kan jag väl ge de en chans.
Men jag tycker mest att det är förnedrande för dom där stackars människorna, alltså visst dom tycker säkert att det är jätte roligt att bli filmade i deras underbart söta vardag men alltså förstår dom att folk faktiskt sitter och skrattar åt dom?!
Ne tummen ner för det programmet!

Sen skulle jag se på Wallander också, men det var ju en repris från tidigare, Jätte tråkigt! Så det blev till att de på Cold Case istället (:


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Gumman! Ja men va superfint det blev!!!! =) Jag tycker köping e kul, inte för att det är förnderande utan att det är roliga personligheter, Tobbe är bäst! Puss och kram

2008-02-18 @ 08:43:03
URL: http://myentirelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0