Ja den här dagen har varit väldigt lång. har varit hemma ungefär två minuter därav den dåliga uppdateringen!

Gick ju ner på stan och fikade med mamma iförmiddags, satt där en stund och pratade innan vi bestämde oss för att gå en sväng genom stan på vägen hem, stannade som vanligt för att prata med alla ungefär för varje 5 meter vi gick, men så är de att ha en populär mamma ;)
Köpte ett par nya springskor! Så nu har jag inga undanflykter att inte ta tag i träningen ;P
Och godis :D
Mötte sedan upp coola Fia (: Eller frän var det hon var idag :)
Gick förbi hemma och hämtade ridstövlarna och promenerade vidare mot stallet (: Hurtigare hurtigast!!

Red ett dressyrpass i ridhuset och Radon var riktigt trevlig :D Kunde rida igenom både La:5 och Msvb:3 (dock i vårat korta ridhus, men ändå)

Promenerade sedan ända hem till Fia! Oj oj oj hurtiga klubben ;) Åt dock godiset jag köpt på vägen!
Sen blev jag medbjuden på middag hos hennes farmor  och farfar :) God mat men proppmätt blev man!

Sen var det lekkväll på ridskolan ikväll så vi bestämde oss för att åka upp dit och kolla hur det gick för dom! Blev överhoppad av alla barnen som kom springande, hann dock inte leka så mycket utan satte oss och tittade på Super zebran istället med barn i knät och överallt! Stängde in dom på rummen och sa godnatt innan vi tillslut begav oss hem!

Så nu är jag helt slut! Ska bli underbart skönt att få krypa ner i sängen :)

Och helt otroligt är det! Jag har missat ALLA del tävlingar i Melodifestivalen, jag som brukar sitta klistrad framför tvn när sånt visas! Uj uj uj...
Tror Fia knäppt lite bilder idag, så jag ska försöka tigga till mig några av dom :D

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0