haha! Jag överlevde den här dagen också, även om jag nästa fick hålla andan för att den skulle gå ihop!
Gick helt okej att rida lektion imorse iaf! (: Sen sprang jag ner till Ok för att jobba 6 timmar, gick faktiskt ganska bra idag :) Tror inte jag gjorde bort mig SÅÅ mycket, även fast dom får stå ut med mina rop på hjälp titt som tätt ;)

Sen sprang jag tillbaka till stallet och hade teori med barnen, sista gruppen den här veckan. For med Ingrid bort till Fia för tårtkalas! Jag tror hon blev ganska glad över presenterna iaf (: de hade jag blivit :D

Har ätit grymmt dåligt idag! Frukost halv sju imorse och dom som känner mig vet att de inte blir så mycket till frukost, 4 digestivekex på väg från stallet till jobbet, ett äpple och en korv under tiden jag jobbade, en kexchoklad på väg upp till stallet igen och MASSA tårta och andra godsaker hemma hos Fia, uj uj uj!! inte bra alls!
tro om man kanske ska gå och ta sig en macka eller någonting nu innan man ska sova ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0