Ja idag har Radon och jag hoppat (: Med lite hjälp av Fia (: När vi på slutet förstod att vi borde samarbeta gick det ju nästan bra (:

Sen var det årsmöte, jag och Radon fick våran fina pokal "KM-dressyr 2007" står det på den :D

Jag hade kvällen i stallet och orkar inte riktigt gå hem emellan, tog in ridskolehästarna, fixade åt Radon och gick en promenad med Mirran och Jossan. Förutom att Mirran höll på springa in i mig gick de fint (:

Sen när jag nästan var klar kom Anna och frågade om jag ville åka hem, så då slapp jag gå ;P

Imorgon bitti ska det ut och testas springskor! :) Sen skulle jag kunna hålla på hela kvällen och räkna upp saker som händer imorgon så det orkar jag inte riktigt..

Har precis sett lite på Wallander-Mörkret, jätte bra, tror de är den bästa av Wallander filmerna enligt mig. Jag har sett den X antal gånger förut men tycker den tar upp ett problem som väldigt lätt göms undan!
Drogerna kommer mer och mer, man hör folk som tar överdoser, unga tjejer som blir bjudna och smakar, Folk som blir drogade på krogen!
Var är världen på väg?, vad ska vi göra åt det här problemet?, ska vi nu behöva vara rädd när vi går ut för att ha roligt? bara för att någon kan ha lagt någonting i våran drink?

Vet att jag har diskuterat det här någongång förut tillsammans med olika personer. Någonting måste göras! Hur ska vi stoppa detta? Fick höra för några veckor sen att det tydligen såldes droger på min lilla systers skola också! Hallå en f-9 skola, vad kommer sen?! Varför är det ingen som gör någonting?!

image76
(Fia & jag<3, Lite knasiga och trasig är vårt transdocksgäng ;P)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hallååååååå!!!!!!!!!!! Jag ska försöka hitta en till dig, går nog säkert bra, fanns dock inga billiga/bra ikväll så jag kollar igen imorgon =) Puss och Kram

2008-02-24 @ 23:32:05
URL: http://myentirelife.blogg.se
Postat av: Fia

Det hade garanterat inte varit något problem att få tag på olika droger på Franzén heller..

2008-02-25 @ 16:41:10
URL: http://guldfisk456.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0