Grymt trött är jag nu! Och har allmänt ont i kroppen, så de blir bara en kort inlägg och sedan sängen.

Var först ute och gick med Zingo i nästan en timme idag, sen gick jag vidare och kollade lite när Ingrid red innan de var personalmöte. Red Farbrobarbro på teoritiden! Han var lite stel och tung i handen, så där som han kan vara ibland på måndagarna!

Gjorde lite annat smått och gott innan det var dags för träningsmötet! Det får utebli från de här inlägget!!!
Sen var de dags att rida lektion på Lucky, han var allmänt ut och in och bak och fram! känns som om jag skulle vilja sitta på honom några dagar till för på slutet började det släppa trots att de inte var en övning som gynnade oss!

Jag börjar få lite panik över att Fia fyller år på torsdag och jag inte har hittat på någon present!!

Måste dra ner på stan en sväng på onsdag tror jag! (vadå sista minuten ;))

Ne som sagt dags att sova!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0