Har ungefär precis just kommit hem!

På väg till jobbet mötte jag nämligen min farmor som frågade lite fint om jag kom ikväll. Jag såg ut som ett stort frågetecken och undrade vad händer ikväll?
Farmor såg ut ungefär som om jag missat något livsviktigt och sa jamen Rasse fyllde ju år igår!
Ja de visste jag, men jag hade ingen aning om vad som hände ikväll ändå. Ingen som har uppdaterat mig om det!
Farmor skakade då lite menande på huvudet och sa: jamen vi hämtar dig klockan 17.00 då.

Jag jobbar till 18.00 och sen ska jag gå ut på stallet och ta hand om min häst.
 
Gick iallafall bättre att jobba idag :) Var riktigt roligt när man väl börjar lära sig de mesta! Även om det är mycket jag inte kan! Tack Hanna för att du står ut med mig ;) (jag skriker på henne så fort allt inte går som jag vill ;))

Promenerade ut till stallet i mörket och Mockade åt Radon. Han fick förövrigt vila idag. Sen ringde jag farfar som kom och hämtade mig.
Åt middag hos Rasmus och grattade honom, åt även lite tårta och andra goda grejor (:

Men nu blir det hopp i säng med ett fläng! Grymt trött!!
Ska gå och fika med mamma imorgon förmiddag, sen blir det nog ett dressyrpass i ridhuset sen har jag ingen aning om vad dagen bjuder på?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0