Klockan ringde halv sju imorse (JÄTTE trött var jag då) så jag slog av larmet och sov en 45 minuter till...;P

Började gå till stallet men blev upplockad efter en liten bit (: Radon och jag tog en tur uppför specksta backen, det gick att både trava och galoppera trots all is. Och Radon var super piggelin :D Roligt :D
Dock var det liite för kallt för att vara optimalt och liiite för hårt, men man kan väl inte få allt heller ;)

Nu har jag precis slängt i mig en potion pannkakor och sen väntar duschen. Börjar skolan klockan 12.05 så... :)

Läst i dagens tidning idag om alla supportrar som bråkar och förstör, jag kan inte riktigt förstå hur man kan göra något sånt. Man förstör ju sporten totalt och dess ryckte. Laget vinner ju inte mer direkt för att man går och förstör för motståndarna.
Ridsporten är ju väldigt förskonad från det där tack och lov. Första gången jag har sett något sånt på en hästtävling var för några veckor sen, då en väldigt lättklädd kille sprang in på banan och hade Animal freedom skriver över hela kroppen! Töntigt tycker jag! Ingen som tävlar på så hög nivå skulle kunna lyckas om inte djuren mår bra :)



Kommentarer
Postat av: Bella

Visst är det skönt att ha det uppsatt! =)
Speciellt på sommaren när det är varmt. Så jobbigt att ha utsläppt hår då..om man har långt.
Blir bara jobbigt då.
Hoppas du får en trevlig fredag! ;)

2008-02-15 @ 12:15:32
URL: http://contactghost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0