Gick riktigt bra att jobba (: Mycket folk och jag trivs verkligen jätte bra :D
Trots halsont och att jag låg och hade frossa innan jag gick dit (:

Sen kom mamma och hämtade mig så vi kunde åka upp med Kraften åt Radon och ta in honom (: Blev avsläppt hos Lava på vägen hem och hälsade på Vittra som ska vara med mig i helgen medan Lava åker bort (:
Sen har jag bara ätit middag och legat under en filt framför tvn.

Nu är det nog dags för sängen, har morgon jouren imorgonbitti sen ska jag ta hand om Radon och Cassie, rida, ha ponnyridning och vara med Vittra (: Så jag har inte lite att göra direkt ;)

Godnatt

image80

Kommentarer
Postat av: terese

hej hej!
Jo det blir bröllop den 2 augusti så då hoppas vi på fint väder =)

2008-03-01 @ 12:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0