Vaknade imorse av att mamma säger högt och tydligt onej det regnar ute! Vänder mig om och sover vidare, och nästa gång jag vaknar har regnet slutat ramla ner från himlen men det är fortfarande relativt grått ute. Skyndar iväg till svenskan och gör som vanligt inte så mycket på lektionen, får veta att vi ska hålla tal v. 14 så nu skulle jag behöva hjälp att välja ämne att prata om, talet ska vara mellan 5-10 minuter långt och vi ska välja ett ämne som intresserar oss, Vad ska jag välja??

När jag nu för en stund sen klev ut ur klassrummet lyser faktiskt solen :D

Annars känner jag mig allmänt sliten idag.

Nu är jag hemma och äter lunch (fiskbullar och potatis) innan jag ska skynda vidare mot sahällskunskapen, vi skulle tydligen få veta provresultaten idag, hoppas det gick bra!

Hihi (: hittade glass i frysen :) så nu måste jag tröstäta lite ;) Mina jeans håller ju på att bli förstora :O inte bra alls! jag har inga pengar till att köpa nya!

Sen i eftermiddag ska jag göra ett nytt försök att jobba ;) förhoppningsvis går det ännu bättre idag, sen när jag är klar där ska jag springa upp till stallet och mocka och ta in Radon (som förövrigt får vila idag)

Hoppas ni får en bra fredag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0