Jag känner att det är dags att uppdatera lite oftare nu! Mest för att jag är runt och klickar på alla andras bloggar och blir irriterad när det inte finns något nytt att läsa :) Men sen kom jag ju fram till att de ser likadant ut på min.

Sen kommer ju ingen orka läsa dom här super duper långa inläggen heller.. Fast frågan är varför jag skriver? Är det för att folk ska läsa?
Ja jag tycker det är kul när rekordet på unika sidvisningar blir slaget och det rekordet är nu uppe över 50, jag tycker det är roligt att få kommentarer. Men samtidigt använder jag nog bloggen mest som en ventikation, det är roligt att skriva. Så det är nog en blandning av de båda.

Nu är jag nyduschat och snart påväg till skolan, jag ska bara äta lite frukost först!

Mina nya ridstövlar har kommit nu också :) så dom ska hämtas och provas senare i eftermiddag :) Hoppas hoppas dom passar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0