Idag har jag haft besöksrekord här på bloggen! Hela 55 unika läsare ;) Coolt! Hoppas ni stannar kvar och tar del av mitt liv ;)

Har precis kommit hem från stallet och är lagom trött just nu!
Två hästar har hunnit blivit ridna (Vialli var riktigt trevlig idag också, även om orken inte riktigt är på topp) Och Sen red jag Parazs som var mycket mindre skev än förra gången jag satt på henne :D Roligt :D

Sen var jag och Radon ute på promenad i 45 minuter (: Gick runt Örsjön och över specksta stallet!
Och jag å Zingo var också ute och gick i iaf 40 minuter, så mina ben är underbart trötta nu :P

nu tror jag det är dags att hoppa i säng har en känsla av att dagen imorgon inte blir mindre jobbig direkt!
Och då ska ni inte tro att jag klagar, tvärtom jag älskar mitt liv tillsammans med underbara människor som peppar och tror på mig, och de underbaraste djuren i världen :D

Hade Fias barn idag också eftersom hon stackarn är sjuk, haha dom var riktigt roliga ;)
Hjälpte till att longera guinness så dom kunde galoppera på lina, sen var vi ute och lekte häst (för att känna hur lite man måste ta i tyglarna för att hästen ska känna det i munnen ) skojjsigt (:

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja du det var riktigt längesen, jag kan inte ens säga när det var... men det blir ju bra när vi åker iväg =)

2008-02-18 @ 23:04:07
URL: http://myentirelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0