Dags att uppdatera lite igen kanske...

Igår var det 8 år sedan Rusty togs bort!

Tänk vad tiden går fort, och vad mycket som har hänt..

Den här veckan har det väl inte hänt så mycket, hoppade Canard i måndags eller ja markarbetade, fem studs på böjd spår och fyrklöverövingen i mitten på den andra volten. Det var ganska skojjigt :)
Red Radon på lektion i tisdags, gick sådär, kände mig mest ivägen för dom andra då jag var tvungen att hitta på lite egna övningar för att få honom att bli eftergiven och inte hänga i min hand. Men på slutet kändes de bättre.

Igår hade jag tänkt rida ut efter mötet med skolan men de blåste så mycket så vi bestämde att flytta lektionen idag till igår istället :) Radon var mycket finare idag och kändes lite mer som vanligt när jag började :) Fick riktigt trevlig trav vissa stunder (men ursch och fy vad jobbigt det blir att sitta då) och två riktigt luftiga och fina vänster byten :D Roligt :)

Nu ska jag strax gå upp och hämta Zingo, sen ska vi gå bort till ridskolan och ha mental träning med Don :) Sen tillbaka med ZIngo igen. Och sen ska vi göra ett nytt försök att rida ut, få se om det går bättre idag...:)
Sen har jag teori med barnen :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har alltid fullt upp du =)
kram kram

2008-02-14 @ 13:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0