Har spenderat kvällen och eftermiddagen med Johanna och Fia :) Väldigt trevligt, när skolan slutade gick jag ner på stan och mötte Fia. Vi bestämde oss efter att ha konstaterat att ingen av härnösands fik serverade semlor att det blev ett besök till på Wiströms. Dit kom också såsmåningom Sara, Jossa, Antus, Johanna och Filip. Sen kidnappade Fia och jag Johanna och gick först och hämtade ut mina fina stövlar :) (passade kanon bra) Sen gick vi förbi hemma hos Johanna och tittade på hennes fina fina lägenhet! JAG VILL OCKSÅ FLYTTA HEMIFRÅN!

Fia och jag tog en promenad upp till ridskolan och tog hand om Radon och åkte sedan med Taxi Ingrid (men som idag bestod av chaffören Kenneth) hem (:

Beställde kyckling favorit från mini och sen kom Johanna, vi tittade lite på tv men pratade mest! :)

Nu har dom precis åkt hem så det börjar väl bli dags för mig att sova. har ju inte blivit så mycket av den varan på sista tiden!

Jävla puckade idioter, förstår ni inte att ni gör henne illa! Är hon ledsen blir jag ledsen! Varför lägga sig i sånt som fungerar! Nej sluta göra henne ledsen!

image62
Mina nya fina ridstövlar (:

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha Det är inte så kul som man tror att bo själv :P

2008-02-02 @ 15:25:17
URL: http://johannapajari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0