Ja alldeles strax får jag stänga macken och åka hem :D
Öppnar dock imorgon bitti så, så länge blir jag inte härifrån...

Kul idag var att Johanna kom in och höll mig sällskap ett tag :) Förstår dock inte hur hon kunde tacka nej till mitt erbjudande att vara kvar till klockan 22 ;p

Annars är förkyldningen bättre. Har lite problem att andas bara (täppt i näsan) så det låter ibland lite roligt då jag pratar :p Men de kan jag leva med så läneg resten känns okej.. :)

Skrittade ut på min prins barbacka idag också. Han skötte sig jätte bra som tur var =) Fick ett mms igår kväll där jag kunde se att han fått gått ett pass med Ingrid på kvällen! Tack!
Tanken var att jag skulle rida ut imorgon efterjobbet.. Tänkte kolla om jag kan få tag i någon häst åt Johanna också ;) Vet bara inte riktigt vem än......?

Ne nu kommer det kunder

Kommentarer
Postat av: Fia

Min pålle kanske är lite väl stor o så. Annars kan ni ju låna honom. Om du har tid att vara ögon åt mig på måndag? (:

2008-12-27 @ 23:43:09
URL: http://guldfisk456.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0