Dagen började med att jag blev upphämtad vid nio för en tur till stallet. Red Radon i ridhuset och han var väldigt fin idag också =)

Hem och bytte om sedan mötte jag Johanna och vi gick upp mot muberget för julmarknad. Var väl inte sån där super marknad, men klubborna (knäck) vi köpte var goda och det är super att få prata med Johanna =) Tack!

Sedan mötte jag upp mamma och vi var ner och köpte ett barbord vi ska ha här hemma i köket, Kommer bli jätte bra här när vi är färdiga :D Och vi har faktiskt kommit en bra bit på väg nu i helgen =)

Tillbaka till stallet för årets luciashow. Gick väl ganska bra tror jag, ganska mycket folk iallafall.

Fast.... jag saknar fortfarande julkänslan. Var är den iår???

Imorgon ska Radon få hoppa lite ;) Det kan bli väldigt spännande. Annars mån-ons är det "bara" stall som gäller. Torsdag och fredag är det stall+jobb.

Sen i helgen är jag LEDIG! (typ ända lediga dagarna på hela jullovet ;p) Så då ska vi julbaka och köpa julklappar på lördag och åka upp till mormor och lyssna på hennes julkonsert på söndag (hoppas julkänslan kommer då!!!)

Nu ska jag se klart på Wallander innan det är dags att sova!


(stal en bild på johanna ;p)

Kommentarer
Postat av: ou

Vad önskar sig herr R i julklapp av mamma och pappa samt brorsorna?

2008-12-15 @ 15:00:57
URL: http://dressyrtant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0