Överlevde dagen hos mormor, vi åt, åt, åt och åt.. Sedan gick vi runt till alla kusinerna och hälsade på :P eller alla var väl att ta i..
Var i Kyrkan och lyssnar på julmusiken, mina tremänningar, Lina, och familjen Eriksson är väldigt väldigt duktiga.

Imorgon börjar dagen klockan 9 med frukost med Fia, sedan bär det av till stallet. Blev bjuden på jullunch där klockan ett och planen var att försöka hinna rida ut en sväng innan men vi får se hur det går.
Jobbar kort pass imorgon 16-18 och sedan ska jag tillbaka upp på ridskolan för att rida lektion till halv tio.
Så jag har nog inget problem att fylla morgondagen heller ;)

Mot sängen och vidare

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jo, det hade verkligen varit jättekul att gå den. Ska som sagt höra mig för på RS - och se vad dom säger om det. Kanske är någon fler som tänker vara med? =P

2008-12-22 @ 00:23:41
URL: http://jennifersundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0