Glad överaskning igår var iallafall att när jag öppnade stall dörren satt en gul lapp på min box dörr där det stod- "Kan du ta in Amo åt mig?"
Nu funderar ni säkert på vad det var för glad överaskning med det?
Men för att Ingrid skulle vara säkert på att jag inte kunde svara nej på den frågan hade hon både mockat och packat hö åt Radon :D
Och eftersom jag var allmänt sen till stallet var jag väldigt tacksam över det!

Red sedan den lilla vita ponnyn (Tizziana) Hon är verkligen störtkul att rida då hon far fram.
Jobbade lite förvänd galopp och efter fem gånger med en liten båge in från långsidan tog jag eget initsiativ och gjorde tre serpentinbågar istället. Duktig ponnyplutt!

Radon´s vecka ser för den som är intresserad ut som följer:
Måndag- Skrittpromenad på isen
Tisdag- Jogging i ridhuset (om de inte skulle börja ramla ner massa snö som hinner packa sig till efter lunch?!)
Onsdag- Lektion för Ingrid på kvällen
Torsdag- Skulle visst Ingrid titta på oss i ridhuset :D
Fredag- Skrittpromenad på isen igen
Lördag&Söndag- Är Ulla här igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0