Jag blev pang jätte sjuk :( Fick feber och var allmänt dålig..
Magnus kom som tur var och bytte av mig efter 1 och en halv timme och sedan sov jag hela kvällen.
Gårdagen började med morgonjour och när jag var hemma igen runt halv tio deckade jag i soffan och låg där mer eller mindre resten av dagen.

Idag har jag ingen feber (än så länge iaf) :D Så jag ska strax duscha, åka ut och mocka och sedan jobba 15-22 bara hålla alla tummar och tår att jag orkar..
Sedan ska mamma och jag åka upp till typ sjukhuset och titta på mina sår som vägrar att läka. Grr...

Blir nog ingen ridning idag heller ( riktigt så pigg är jag nog inte) Men om jag inte kan hålla mig kanske jag skrittar ut en sväng barbacka ;p


Kommentarer
Postat av: Maria

God fortsättning :D

2008-12-27 @ 09:53:16
URL: http://venezias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0