Ja då börjar denna lördag gå mot sitt slut..

Började dagen med genrep på ridskolan till morgondagens luciashow. Kaos som vanligt, och det slog mig än en gång vad mycket lättare de hade varit om vi ställt in i år och samlat krafter till nästa år istället.
Men de blir nog bra imorgon :D Jag har iaf gjort mina uppgifter ;)

Sedan fick Radon vila idag ( jag var så hungrig då vi var klar.)

Promenerade ner till Wirströms för fika med bästa Johanna som är hemma :D Super mysigt och bra var det är träffa henne. Det behövde jag! Dom körde ut oss en halvtimme efter att dom stängt ;) *Opps*

Nu fixar vi och donar här hemma och resten av kvällen ser ut att bli väldigt lung.

Imorgon åker jag ut med Ingrid och rider i ridhuset på morgonen sen är det som sagt luciashow på ridskolan halv fyra! Be there!

Sen har vi en hel del kvar att fixa här hemma också, även om vi börjar se en ordning igen ;)

Kommentarer
Postat av: sandra voest

jag är glad att ni inte ställde in... för jag är inte här nästa år =(

2008-12-15 @ 11:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0