Ja då tror jag alla julklapparna var köpta, är ganska nöjd med vad jag hittat iår. Bästa presenten är helt klart till J Mitt i prick :D Klev in i affären och den bara skrek J  ;) Vad det var kan ni få veta efter jul om det är någon som är nyfiken :)

Var ute och joggade Radon nu ikväll eftersom det Ösregnar ute... :/ Har tills nu bakat, gjort godis och slagit in julklappar till min mamma.

Bangade utgången både för att jag känner att jag behöver sova, helst undviker att stöta ihop med honom och för att det har varit lite stökigt här hemma ikväll och jag tror mamma (inte behöver mig) men är glad att jag är hemma :)

Imorgon bär det av upp till Happsta till mormor och morfar =) Jag litar på att julstämningen kommer flygande då!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej!

Funderar på att gå fortbildningen, men måste se till så RS betalar. =P Har ingen lust att göra det själv. Ska du?

2008-12-21 @ 16:33:45
URL: http://jennifersundin.blogg.se/
Postat av: terese

2008-12-21 @ 20:21:46
Postat av: terese

hahaha... nej någon Saida är jag definitivt inte =)

2008-12-21 @ 20:22:16
Postat av: Fia

Jadu, säg det ^^

2008-12-21 @ 22:34:24
URL: http://guldfisk456.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0