Ne men den blev faktiskt bättre en vad jag vågat hoppas på, och nu är den snart över :D

Började morgonen med julklappsöppning, fick mycket fina saker då det bästa var pengar till en hatt och nya ridbyxor :)
Sedan var vi och fikade en sväng hos farmor och farfar och lämnade en blomma och deras julklappar =)
Hem och såg på Kalle och åt middag, sedan vidare till stallet där jag red och hade kvällen.
Väl hemma igen slocknade jag i soffan.

Vaknade i morse med feber :( Så hela förmiddagen spänderades i soffan, försökte desperat få tag i någon som skulle kunna jobba åt mig utan att lyckas. Vid närmare halv två for jag ut och mockade åt hästarna och sen till jobbet..
Nu står jag här, och det är väldigt lugnt. Med Ipren och lite smink ser jag /känner jag mig inte allt för sjuk heller =9

Men Thomas pratade med Magnus så han skulle komma in och stänga så jag inte behöver jobba från 15.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0