Egentligen hinner jag inte alls blogga nu, eftersom skjutsen till stallet går om tio minuter och jag är fort i pyamas.

Igår var det väldigt mycket folk på jobbet hela kvällen så jag var väldigt trött i huvudet när jag kom hem runt elva.. Hade dessutom jätte svårt att somna, var alldeles för uppskruvad :/ Vaknar vid halv fem av att det tjuter i hela lägenheten, då jag sprungit runt överallt inser jag att det måste vara ett billarm eller något utanför.

Det här låter sedan konstant hela morgonen (hur lätt tror ni det är att sova då??)
När man dessutom har en granne (troligast nedanför) som snarkar så att de hörs in i mitt sovrum!

Bara en till sådan här jobbig dag sedan är det helg :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahahahaha du har det inte lätt du ;)

2008-12-19 @ 08:34:49
URL: http://johannapajari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0