Förkyldningen vill inte alls gå över :( Hostar som aldrig förr, så otroligt jobbigt, hur ont får man inte i kroppen då??

Har haft juniorläger på ridskolan nu måndag och tisdag. Det har varit väldigt roligt :D Sista dagen på fredag och då ska vi fika och hoppa ;)

Har inte ridit Radon ordentligt sedan julafton heller (jag orkar verkligen inte då jag får världens hostattack efter tre varv i trav ungefär) Men som tur är har jag världens bästa Ingrid som har ridit och hållit igång honom och jag har varvat med barbacka turer och lugna uteritter :P Hon rider förövrigt honom imorgon också får vi hoppas på att jag snart blir helt frisk!

Imorgon ska jag förövrigt jobba på macken 15.00-18.30 eller ja vi stänger 18 men det tar ju en stund efteråt också. =)
Sedan ska jag rejs bytaom och vi ska ner till sundsvall på maskerad. Bara hoppas att jag mår bättre, hur kul blir det annars? Eller ja.. det blir väl så kul som man gör det ;p

Nyårsdagen är det också jobb på macken som gäller ( som tur var är det inte jag som öppnar :D utan jag stänger igen :p)

Tror inte att jag hinner skriva någonting mer nu innan 2009 så jag hoppas att ni alla får en jätte skön nyårsafton och ett gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Maria H

Gott nytt år!!

2008-12-31 @ 14:22:10
URL: http://www.legendier.se
Postat av: Joanna

Tack för kommentar på min sida, ja det råkade bli ett smeknamnsbyte på Solle... Vilken fin fux du har! och trevlig sida :) MVH//J

2009-01-01 @ 22:55:59
URL: http://joizmeds.mittspejs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0