Imorse var sängen så otroligt varm, skönt och mysig. När mamma dessutom kom in efter att ha varit ute och gått och sa att det var 5 minus ute, tänkte jag verkligen gå i ide.
Men nu är jag uppe, frukost äten och har öppnat macken... Det är sån rusch här på morgonen, kö ända bort till mjölken ;) Eller inte.... Inte en människa så långt ögat kan nå, jag tror det var fler som tänkte som mig och bestämde sig för ide.

För er som undrar (vilka det nu kan vara) så är min förkylning bättre. Nu har andnings svårigheterna övergått till hosta så fort jag ska öppna munnen och prata ungefär ;) Väldigt bra att jobba i ett service yrke då, där största delen av dagen går ut på att vara otroligt övertrevliga mot folk :) Men som sagt jag gillar mitt jobb trots allt.

Bara sex timmar kvar tills jag får avbyte och får gå hem. sex timmar i ensamhet ;)

Var dessutom på primärvårdsjouren igår kväll och kollade på mina sår som vägrar läka. Väldigt trevliga människor där... Insåg efter ett tag att det var Kickis moster som behandlade mig. Så trevligheten måste gå i släkten ;)

nu kom kvällstidningarna så det är bäst att göra lite nytta.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0