Hur kan man glömma bort något/någon när det är ungefär allt man tänker på hela tiden?
Om det skulle vara så att någon har ett sudda ut piller eller liknande, vänligen kontaka mig snarast!

Annars Spösnöar det ute och man blir snögubbe så fort man kliver utanför dörren. Jag har provat två gånger, både då jag promenerade hem från stallet efter att ha haft min teorigrupp och ridit Radon. Och för typ en halv timme sen då jag var tvungen att ta mig ner till Hemköp för inköp av ingredienser till dagens middag, som för det intresserade blir tjockpannkaka. Har man dålig fantasi så har man ;)
Annars är jag mest bara huslig idag. Lagar mat, handlar, diskar. Hela veckans kvot samlad på en dag ;)

Annars ikväll blir det naturkunskapsboken som åker fram tillsammans med varm choklad!
Måste fixa provet på torsdag och än har jag inte lyckats öppna boken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0