ja nu är det bara en timme kvar tills jag får stänga macken och gå hem :D

Jag är sjukt trött och skulle just nu kunna somna stående. Jag skulle ge allt för en nybäddad säng just nu ;)
Men snart så =) Och i helgen är jag ledig :D eller ja... jag jobbar iaf inte :P Imorgon ska jag först rida, sedan ska vi (jag,mamma och Annica) ner till sundsvall och köpa julklappar. Efter det är det julbak som står på schemat, så full fart även imorgon. Fia undrade dessutom om jag ville följa med ut imorgon kväll, just nu när bara sängen känns lockande känns det mest jobbigt ;p men jag får se hur jag känner mig efter julbaket imorgon kväll =) (och efter en natts sömn)

på söndag far vi tidigt som tusan upp till mormor och morfar för lite julfirande i förväg. Middag och julkonsert i kyrkan. Så nu sätter jag allt mitt hopp till att julstämningen ska anlända på söndag. Ingrid lovade att hon skulle se till prinsen, och hon frågade dessutom om hon fick rida :p

Sedan är det måndag igen! Hejhopp vad tiden går fort =) Har dessutom fått ett till erbjudande på nyår som jag hellre skulle tacka ja till en den nuvarande maskeraden, måste bara se hur jag på ett fint sätt ska lägga fram det för mamma ;)

Ne nu är det bara 40 minuter kvar och jag kan börja diska grillen (Yippie ;p)

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag kom på att jag har iingen aning om vad jag ska göra på nyår :O

2008-12-20 @ 11:47:36
URL: http://guldfisk456.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0