Är den här veckan snart över ;)
Har haft så otroligt mycket att göra. Har varit Therese hela veckan eftersom hon haft skolvecka (och haft både en del hennes lektioner och hennes hund) Sen har Fia varit sjuk (eller hon är väl fortfarande mer eller mindre sjuk) så jag har tagit hand om Upan. Jossan har varit borta så jag har tagit hand om Mirran.
Och dessutom varit mig själv och hoppats på att hinna med de hela veckan. Inte lätt måste jag medge...

Idag har jag varit i kyrkan och kollat på estets lucitåg. Duktiga!!
Nu ska jag äta lite lunch och sedan ska Zorah och jag promenera till stallet och jag och Fia ska rida ut en sväng. Hoppas bara underlaget håller.

Min häst har förövrigt fått besök av tandläkaren i onsdags (och de var en hel del att fixa) Sedan red jag lektion på¨onsdagskvällen och han var jätte fin. Ingrid tittadepå oss i torsdags och även då var han super fin :D
Lyckades till och med göra fyra raka,rena byten innanför långsidan utan stress och att han förekom mig :D Skojjigt :D

Ikväll ska jag och mamma tillbaka till kyrkan och kolla på luciakröningen (Annica är ju med där iår)

Sen i helgen blir det massa fix här hemma :) Och luciashow på ridskolan.. =)

Kommentarer
Postat av: ou

Vad bra att lilleplutt fått vara till tandläkaren. Man behöver ju ha tänderna i trim inför julen ;)

2008-12-12 @ 12:58:58
URL: http://dressyrtant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0