Inte alls långt kvar till julafton nu juh. Julafton för mig är fylld med väldigt mycket ångest, vem ska man göra ledsen i år genom att inte vara där?

I fredags var Fia och jag ut, först på förfest hos nån kompis till Fias kompisar ;p Var väl inte sådär himla jätte skojjigt. Fast jag hade väldigt roligt hos Fia innan iaf ;) Sen var vi ner en sväng på stan. Inte så mycket folk men vi hade ganska skojj ändå. Bestämde mig för att gå hem relativt tidigt och fick sällskap av en alldeles egen skyddsvakt ;) Fast de ångrar jag i efterhand.....

I lördags hade jag först morgonjouren och insåg snart att det tog alldeles för lång tid att släppa ut alla hästarna själv för att hinna rida innan hoppträningen halv nio. Så efter jag lnchat promenerade jag hem och sov en stund för att sedan åka ut till stallet igen och rida Jack i ridhuset, Radon fick skritta en sväng eftersom han var så fin när jag red för Ingrid på fredan =)

Sedan tillbringade jag kvällen/natten hos Fia :D Alltid lika trevligt :D

Söndag, låg kvar i sängen länge och gick nångång vid strax innan tolv ner till stan för julskyltningen, dock super tråkigt väder med regn!
Avslutade med att titta på Norrdans och Windows som var riktigt bra och roligt :D
Red Radon i ridhuset på kvällen och han var riktigt fin igår också :D Så himla rolig att rida just nu, väntar bara på magplasket...

Idag har jag varit i skolan, inte gjort alltför många knop. Nu ska jag skutta iväg till körskolan för körlektion. Sedan upp till stallet, Radon får skritta idag också pga all is. Och sedan är det ridlektion ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0