Ja de verkligen öser ner ute just nu och har gjort hela dan, ända sen igår mitt på dan....
Våra hästar bekymrar sig inte alls om de utan går fortfarande ute dygnet runt nu med ett täcke på sig =)

Radon har förövrigt varit super fin nu två dagar då jag ridit dressyr och vi har fått en till växel :o vet inte var den kom ifrån =) Roligt roligt =)

Har varit en sväng i skolan, gjorde inget vettigt alls.. Dock väldigt svårt att hålla våran deal = inget godis,snack, kakor osv på veckorna när man blir bjuden överallt och hela tiden till och med i skolan..

Väntar fortfarande på bilder från Pernilla och helgen, så fort jag får dom lägger jag ut dom här =)

Nu ska jag och syster göra iordning lite mat innan vi ska iväg på mammas gympa (friskis och svettis) ikväll. Dags att börja röra på fläsket ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0