En verkligen sevärd film!!
Jag mamma och Annica såg den igår och jag rekomenerar den varmt.



Väldigt mysig film =)

Imorse blev det en tidig morgon och jag förstod inte alls varför klockan ringde, hjälpte Fia med stallet och red sedan ut tillsammans med henne på pojkarna, Nilssonsbacke och över till Geresta. Mesta delen av vägen i skogen låg under vatten efter senaste dagarnas regnande men de gick ganska bra ändå =)

Nu har jag ätit lite och är snart på väg ut till stallet igen för firande av klubbens 40-års jubileum. Får se hur bra showen blir, just nu verkar allt mest bara rörigt ;p

Sedan är det jobb ikväll som står på schemat! Ska jobba med Ellinor :D och det brukar bli allt annat än tråkigt =)

SE YA

Kommentarer
Postat av: sofia

Åååh filmen är så sorglig :(

2008-09-04 @ 17:54:19
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0