Ja, jobbet gick hyffsat, jag och Ellinor gjorde vårat bästa för att hålla oss roade. Alkolås på mackdörren kom vi fram till skulle vara en bra investering ;)

Sedan promenerade jag hemåt och slängde mig i duschen, Fia och jag hade nämligen fått höra att de skulle vara fest hos Karro =) Så fräck som vi är bjöd vi in oss själva ;)

Hade riktigt roligt och när Therese kom på att vi nog måste gå ner på korgen var klockan redan kvart i två :o Ops!

Hemma vid strax efter halv fyra i natt. Rolig kväll =)

Idag klev jag upp strax efter tio någongång och har precis kommit hem från stallet. Red dressyr på Radon, han var riktigt fin i traven. Galoppen var sådär, svårt att få mycket galopp där han fortsätter vara rund och behålla det genom bytena. Men det blev bättre mot slutet.

Nu är det dags att duscha, sen ska vi äta middag innan jag beger mig iväg till jobbet igen =) Fast jag gillar dom här korta helgpasset så jag ska inte klaga.
Sen blir det nog en kvällspromenad innan jag dimper ner i sängen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad typiskt! Hade varit roligt att se! Skoj att det går så bra för er =) Blir så ridsugen när jag ser dina bilder och läser din blogg..min är ju skadad så det var verkligen länge sen man red!

2008-08-31 @ 19:37:35
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Emma

Han har antagligast gjort illa gaffelbandet. Hade ut vet i juni som gav kortison och ordinerade vila på bete hela sommaren, och om det inte var bra när den var över så var jag tvungen att åka på klinik för att ultraljuda. Och han är tyvärr inte bra. Så han ska stå september ut på betet hos Pappa och sen när jag tar upp honom till Umeå igen åker vi till kliniken. Vill inte att det ska vara gaffelbandet men antar att det är det eftersom han inte blir bättre. Suck. Man blir ju orolig speciellt när han är så gammal!!

2008-09-01 @ 16:28:06
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej! =) Hade du nån mejl att skicka bilderna på? :D Antar att du vill ha dom=) Kram!

2008-09-01 @ 22:56:02
Postat av: Stina

Hej!!



vad har du för nr? :D

2008-09-02 @ 09:47:05
Postat av: ou

när får jag se bilder frn övik och rosetterna!

2008-09-02 @ 15:54:10
URL: http://dressyrtant.blogg.se/
Postat av: Stina

miiiia! kontakt sökes:D:D vad har du för mobilnr? haha!

2008-09-03 @ 08:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0