Ja precis så har jag känt mig idag!

Red Amo Mak och skulle rida igenom lite program inför nästa helg. Stundvis kändes de riktigt riktigt bra, som om vi faktiskt skulle kunna ha en chans att slå oss in i toppen, sen händer något och det går inte att sitta längre, jag studsar tre meter ovanför sadeln och känner mig precis som Molly ser ut i första rutan på denna bild:


Skrittade ut barbacka på Radon tillsammans med Fia och Atlet sen också.

Beställde Pizza med Annica som jag nyss var ner och hämtade, vi hade dricka problem kom vi på, bara vatten hemma.. Men de löste jag genom att vara väldigt snygg ;) (för de är man ju när man kommit hem från stallet) Men jag var iaf så snygg att jag förtjänade en cola ;p Konstigt är dock att man alltid är så misstänksam när någonting sånt där händer..

Nu ska jag slänga mig ner i soffan en stund, sen ska jag köra med mamma och Annica till Geresta och köra igenom Annicas gympa pass ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0