Känner mig inte alls laddad bara jätte trött! Förstår inte alls hur jag ska överleva!

Radon får stanna hemma den här gången, eller iaf tills i början av nästa vecka. Han har nämligen gått och blivit lite svullen i frambenen så då vågar jag inte rida.
Så Canard och jag åker ner imorgon också får han gå dubbla pass nu första dagarna, sen kommer Ingrid ner med antingen Radon om han är okej. Eller ngn av våra söta ponnysar som inte går i ryttarsatsningen, alltså Castor (min stjärna) eller Molly(hon jag tävlade på hemma tävlingarna) som får gå dressyren och avlasta Canard lite :)

Blir alltså borta i tio dagar :( ska försöka uppdatera här så gott det går.

Imorgon blir det fullt ös medvetslös med massa som ska hinnas med innan man med gott samvete kan åka iväg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0