Ja nu är jag äntigen hemma igen! :D

Har dock vait sjuk roligt, sjukt jobbigt och jag kommer sakna alla otroliga människor jag har träffat och bott med de senaste 10 dagarna, våran samanhållning är någonting extra!
Väntar med spänning på bilderna vi knäppte sista natten med gänget som vi ramade in, smyckade med en fin kommentar och gav till Catta och Gittan (:

Mest stolt över banhoppningen som jag faktiskt genomförde på 1m helt sjukt! Rätt nöjd över mina betyg också (:
Dressyr igår red Lb:2 på Canard på 66% och de lyckades vi "vinna" på.
Har verkligen haft fullt upp från 06,30 lagom tills man stupade i säng! Press och stress men ändå väldigt roligt! 

Igår kväll då jag kom hem hann jag dessutom med att rida Radon för Ulla, vilket gick riktigt bra förutom att min kropp var totalt slutkörd!

Nu ska jag slänga mig in i duschen, ladda tvättmaskinen och dra nerpå stan för fika med min underbara vän Fia som jag saknat otroligt dessa dagar!

Återkommer med bilder och så senare :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0