Ja idag var Radon och jag i TÅ, tidningen Ångermanland!
Så vi har fått otroligt många gratulationer idag! Jätte rolig, tack allihopa :D
Var en riktigt fin bild och bra skrivet =) Hoppas nu bara att jag kan få bilden också =)

Förutom de har de varit fullt ös idag, har varit uppe på stallet (genom skolan) och de är som vanligt lite strul och mycket att göra innan terminen kommer igång ordentligt.

Igår red jag dessutom Amo Mak på lektionen, gick bättre än sist iaf behövde inte hålla i min för att kunna sitta ner ;)
Ska rida igenom programen på fredag tror jag också(: Hoppas det går bra!

Imorgon börjar jag strax innan lunch och ska börja med att klippa Alfen, sen är de allmän frisering tror jag visst, det behövs!
Rider lektion på Radon på kvällen också =)

Godnatt

None
Min älskade prins <3

Kommentarer
Postat av: ou

Kan du inte länka till artikeln eller scanna in den så jag oxå får läsa den, Please!!

2008-08-27 @ 09:24:19
URL: http://dressyrtant.blogg.se/
Postat av: Stina

vad roligt:) kan du inte länka till artikeln?

ja men vad bra=) vi kommer väl på fredagen där:) men vi lär ju höras nått innan:D

2008-08-27 @ 12:09:32
Postat av: Emma

Kan du inte länka till artikeln så man får läsa den! Vad roligt å va med i tidningen :)

2008-08-30 @ 20:12:43
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0