Har varit alldeles jätte lugn! Har mestadels spenderats ute i stugan med undantag för ridningen!

Mormor och morfar har varit här nere och hälsat på, så social med dom har man också lyckats vara. Bada trots de inte så jätte trevliga vädret, men det var iaf nästan 22 grader i vattnet! Kört båt hann vi också med.

Annars har det varit allmänt grått och trist bara! ;p

Lyckades dessutom bli av med min lediga vecka då Magnus ringde och hade kris, så jobb blir det hela tisdagen! Styrde iaf bort jobbet imorgon lite fint då jag känner att jag skulle behöva förbereda mig lite inför stundande kursen :/ och dessutom ska jag bege mig till körskolan för körlektion imorgon också! Så jobb på det kändes lite väl optimistiskt!

Sov dags, tänkte satsa på att kliva upp hyffsat tidigt imorgon så att jag har hela dan på mig ;)

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0