Äntligen fredag och sista dagen att jobba innan helgen :)

igår efter jobbet var jag och Radon ute och busade barbacka i skogen igen ;P Jätte mysigt (: Atlet fick skritta och trava en sväng i skogen även han :) Sen kom mamma och hämtade mig och vi var bort och fyllde på vatten i hästarnas hagar (jag körde) var även första gången jag körde med släpvagn och eftersom mamma har ngn fobi för att backa fick jag fixa det också när vi skulle in på macken och lämna tillbaka den ;)

Var bort till Pinoccio och köpte pizza och åkte sedan ut till sälsten och satt vid vattnet i kvällsolen och åt pizza och pratade :)

Sedan var vi ute och gick i en timme också! Duktiga ;)

Nu är det snart dags för jobb, sedan stallet tror att båda hästarna ska få jogga lite på banan idag :) Sedan tror jag att jag ska åka ut till stugan. Mormor och morfar kommer nämligen ner hit imorgon.

Kommentarer
Postat av: Oliiiv

Känns skönt att höra ;)

2008-08-01 @ 16:37:46
URL: http://oliiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0