Ja idag var de tidig morgon igen!
Ingen rast,ingen ro!

Första passet var elevledd teori, inte såå ansträngande alltså, gäller att hålla sig vaken och allert ;) Men de var ganska intressant.
Ridning, elevledd dressyr 40 minuter så det var ganska lugnt

Lunch och teori med Gittan om hästens form, dock spårade vi ur ( inte första gången) så vi hann inte riktigt klart ;p

Elevledd hoppning på eftermiddan och de var en ganska rolig övning dock stämde inte avståndet till 100% så vi fick ett stopp pga det. Men men (: Canard var riktigt fin på framridningen till hoppningen :D

Nu på kvällen har jag putsat och fixat och sedan gjort de sista på mitt Pm till dressyrlektionen JAG ska ha imorgon bitti (nervöst) Förstår egentligen inte vad jag är nervös för, för som en av mina kurskompisar sandra sa, de värsta som kan hända är att man misslyckas och det är ju som att lyckas fast med en miss ;)

Snart sov dag är det också, ska bara vänta lite innan jag tar in canarden! (:

Har dessutom anmält mig till våra hemmatävlingar nu, blir A:3,A:4 (alltså DM klasserna för mig) på Amo Mak och sedan msvb:3 och msvb:4 på Radon :D Ska bli riktigt roligt :D Känner jag sedan när jag ridit Amo lite att jag hellre vill rida honom i msva får jag helt enkelt göra ett hästbyte :) Ingrid sa att jag fick göra precis som jag ville och kände (:

None

Kommentarer
Postat av: ou

Hur är det med Radon och hans fossingar? Jag har använt back on track paddar som nattbandage och det har peppar, peppar hållit svullna ben borta.



Hursom helst hoppas jag att ni är på G snart igen!

Kramelikram

2008-08-11 @ 13:17:36
URL: http://dressyrtant.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, kollar runt lite :) Vad duktig du är :) MVH BM

2008-08-14 @ 08:50:09
Postat av: BM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0