Japp, känns som om vi har varit här huuur länge som helst redan! Tror att de var för att nu var ju alla på det klara hur allt fungerar så de var bara att fortsätta där vi slutade.

Hoppade som sagt igår eftermiddag och Canard skötte sig super igen :D Sen hade vi eget arbete på kvällen, men hm typ 8 av oss åkte in på hööks istället ;) Blev en svamp köpt bara för mig :)

Idag har vi ridit dressyr nu på förmiddagen! Canard var riktigt fin igen ;D han går allt jag ber om med en liten knorr, ja ibland flyger bakbenen och far. Jobbade tempoväxlingar och efter ett tag blev han riktigt loss i kroppen.

Nu är det teoridags igen med Catta, sen ridning. Elevledd den här gången, jag ska rida för Johanna tror ja bestämt att de var!

Sen ska vi göra ett grupparbete ikväll också, som jag tror skulle redovisas imorgon!

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0