Ber så hemskt mycket om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen, men vi har så sjukt mycket att göra hela tiden!

Jag är så otroligt trött nu också då dagen har bestått av ett instruktörsprov (som jag tror gick skit), sen hade jag teorilektion och har dessutom ridit tre pass idag! Det känns i kroppen kan man lugnt säga!!!

Radon kom ner hit igår :D min älskade lilla prins :D Var super skojjigt att rida honom igen, trots att vi inte riktigt var på topp efter den lilla vilan så är han så rolig att rida :D

Nu ska jag göra klart min hopplektion som jag ska ha imorgon.
Plugga lite till provet på fredag
Fixa de sista till hästarna och sedan sova!!

Imorgon blir det ett elevlett dressyrpass på Radon, teorilektioner, efter lunch har jag min hoppning och sen ska jag hoppa Canard ett elevlett pass.

Har dessutom bytt lite hästar i veckan, jag red Rubens för nån dag sedan och Sockan/strumpan eller egentligen Sokrates idag! ;p

Kommentarer
Postat av: Polat

Gumman tycker synd om diiig

2008-08-14 @ 02:50:08
Postat av: ou

hohooo!! Hur går det?

2008-08-17 @ 13:09:31
URL: http://dressyrtant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0