Gick ganska bra att hoppa Kotten igår (: När han väl kommer på att allt inte behöver tas med fart hoppar han trevligt, hoppade en liten teknik bana och han var jätte snäll :) Söööt hästen!

Sen var de fullt ös meedvetslös hela kvällen ;P Massor att göra! Red som sagt lektion senare på kvällen, lösgörande och även igenom programmet en gång! Radon var riktigt fin :D Roligt :) Jag har kommit fram till att jag rider mycket bättre utomhus där det inte finns några speglar och jag verkligen måste känna heeela tiden! Fin fina byten fick vi till också :) Skojj:)

Sen gick allting emot mig tror jag, glömde nycklarna på stallet, mamma är i Tyskland och Leffe var i sundsvall (suck) Slog fel PIN på telefonen tre ggr (hur lyckas man) tur att jag har världens bästa grannar så jag fick komma in dit (i mina skitiga hästkläder) och låna telefonen och blev också bjuden på godis :P så jag satt därinne ända till Leffe kom hem. Så städningen blev de inte mycket av med.. började packa iaf :D så de var ju bra och tillslut kom jag fram till var jag lagt PUK koden också och kunde öppna min kära telefon :)

Nu har vi haft samhällskunskap och jag sitter på skolan och väntar på att gå till jobbet, jobbar bara 10-13 idag sen ska jag ut till Radon och vi ska ta en lång promenad i solen, sen har vi möte med skolan, de ska börja packas helst allt klart så jag bara behöver bada och knoppa honom imorgon, teorigrupp ochpersonalmöte!

Fullt ös medvetslös helt enkelt :) Kommer sova gott inatt ;P


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha du hade lite otur där med telefonen o nyckeln va =) hatar sånt där, så drygt! :S

2008-04-24 @ 17:54:24
URL: http://sofiahellstrom.bogg.se
Postat av: Sofia

Haha ja kan förstå det :D skulle bli galen!

2008-04-24 @ 22:28:48
URL: http://www.sofiahellstrom.bogg.se
Postat av: Sofia

Haha ja kan förstå det :D skulle bli galen!

2008-04-24 @ 22:30:46
URL: http://www.sofiahellstrom.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0