Ja idag var det torsdag alltså, underbart väder ute som jag dock inte får se så mycket av då jag jobbar hela dagen..

Var uppe tidigt imorse och tog hand om Radon för att sedan rida lektion för Ingrid innan jag började jobba..
Han var minst lika fin som i fredags på framridningen men sen sattes de lite mera krav på honom och han tyckte livet var lite jobbigt, men var riktitg fin vissa stunder :D Bytena på slutet var klockrena :D

Sedan sprang jag ner till Ok med mackan i handen ;) Jobbar 10-17 så snart slutar jag för dagen :D
Då kommer mammi och hämtar mig och det bär av mot Åre :D
Ska göra mitt bästa för att kunna uppdatera någon under helgen, det borde ju finnas dator som går att använda någonstans eller? Annars får ni helt enkelt hålla er till tåls till måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0