Äntligen har mitt favoritprogram börjat igen :D Medium :) Underbart!! :D det är så himla bra, har jag något att se fram emot efter jag överlevt mina kaostorsdagar igen :)

Lagom mkt folk på jobbet idag, dock sjukt mkt varor som skulle packas upp..:/ men men timmarna gick ganska snabbt.

cyklade upp till ridskolan och hade min teorigrupp, sen fick Radon byta box igen idag (: så nu står vi på "rätt" platser snart allihopa :) Han fick däremot vila idag, orkar verkligen inte rida eller snarare kändes de som om de kvittade om jag skrittade 30 minuter eller att han fick gå ute 30 minuter extra ;P

Nu är det dags att sova!! :P

Kommentarer
Postat av: Madde

Jadu, och nu när man provat så många känns det som att nä, det finns ingen sadel som passar min häst..! :( Blir så jävla less rent ut sagt! Inbillar mig oxå så fort jag lämnar tillbaka en sadel att, nä det kanske låg bra, tänk om det var den jag skulle haft. Men som sagt så ser man ju när rätt sadel kommer på enligt de flesta.! Har funderat på att prata med nån fler utprovare... Karolina på Cheval har ju oxå sadlar, men då får man åka ned till henne om man inte är flera.. ? Mvh Madde

2008-04-04 @ 10:14:30
Postat av: Fia

javet, jag skojjade ju bara (:
Kändes så fånigt bara ;D

2008-04-04 @ 23:08:02
URL: http://guldfisk456.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0