Igår var en väldigt trevlig dag (: tror det var de fin fina vädret som gjorde det! Allt som saknades var en glass :P

Gick en ganska lång promenad i solen med Zingo, red ut på Radon, var uppe och klättrade för Kappells backen (:  Personalmöte och pappersjobb. Sedan var jag med Ingrid ut till Anna och Ingela och kollade hur dom bodde , på deras yber söta hundvalp och på tjockis cloé som knappt kommer in genom dörren ;) Blir säkert en fölis natten mellan fredag och lördag då vi är borta!! :P

Sen vare Usek möte och ridlektion, markarbete idag på Lucky Light! Gick ganska bra! han var lite skevare i sidorna är tidigare men mycker mjukare i ryggen, men man kan väl inte få allt på en gång, blev dock lite bättre innan passet var slut (:

Nu idag håller jag på att tvätta alla grejor som ska med till Högbo. Så förtillfället fördriver jag tiden tills det torkat.
Kanske bäst man packar upp väskan från helgen så man kan packa den igen! Förövrigt känns det som jag inte gör något annat än reser för tillfället ;P

Sen blir det promenad med Zingo, planering av teorigrupper och lektion för Ingrid klockan 2, ska rida igenom helgens program nu när det äntligen går att vara på utebanan :D

image109
Nakenfis (:

Kommentarer
Postat av: annso

Vilka klasser blir det i helgen då? =)

2008-04-22 @ 12:54:54
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0