Ja nu blev de sådär längesen jag uppdaterade ordentligt igen, fy på mig!

Träningen i söndags gick riktigt bra, kändes som om Ulla hade lite nya infallsvinklar som passade oss som handen i hansken, nytt sett att rida som funkade super!

Hade sedan en halvtimme på mig att duscha, äta och ta hand om hästen innan vi satte oss i bilen påväg mot helgens hästresa. Anna bakom ratten och jag och Fia som passagerare.
Planen var att hinna med två hästar på söndagkväll och tre på måndag innan de bar av hemåt igen.
Första stoppet var i Fingspång, en ganska trevlig fux valack, sen hittade vi efter många om och men fram till Kumla där nästa häst skulle provridas. Tog även ett tag innan vi hittade fram till Stadshotellet i Kumla där vi skulle tillbringa natten (hata kumla ;P)

Måndag morgon (alldels för tidigt) var det dags för hotellfrukost för att sedan fara iväg till Norrköping där Fia provred två hästar. For vidare mot Katrineholm och åt lunch där, Tyvärr fick vi inte tag på den sista människan som skulle visa oss den hästen (vi fick senare veta att hon åkt in på sjukhuset med sin mamma) Så det blev hemresa istället. Lagom less på att åka bil!

Vaknade imorse och var fortfarande super trött, de tar på att inte göra någonting ;)
Promenerade en kortis med Zingo och tillbringade sen dagen på ridskolan med diverse uppgifter.

Red lektion nu ikväll på Radon och J*vlar vad fin han var :D :D Så himla roligt att rida :D Har helt klart klivit ett snäpp upp av helgens arbete :D Det var ett otroligt tryck i honom utan att han blev minsta stark i handen och han lyssnade på minsta vink. Red skänkelvikningar som vi skulle fått riktigt bra betalt för om de var tävling, och sen lite övergångar, ryggningar och galopp jobb :D Så nu får jag inte rida lektion på honom imorgon eftersom vi jobbat så himla bra, så nästa pass blir tidigt på torsdagmorgon innan jag börjar jobba, för sen åker vi ju till Fjällen :D

image71

Kommentarer
Postat av: Anna

Roligt att det gick bra =) Arroganten var också fin, fick till väldigt bra formning i skolorna =)

2008-04-16 @ 00:22:06
URL: http://myentirelife.blogg.se
Postat av: annso

Kul att det går framåt! =D

2008-04-16 @ 18:42:41
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0