Ja det verkar aldrig vilja sluta snöa. Ursch och fy säger jag bara, jag vill ha sommar och sol!

Idag har varit en ganska lugn dag, klev upp tidigt för att duscha, laga lunch och städa här hemma! Duktig av mig va? ;)
Sen bar det av bort mot Zingo för dagens promenad, blev dock inte såå mycket längre än gårdagens eftersom vädret idag inte heller var på topp men vi var ute 30 minuter iaf..:)
Sen upp på stallet och promenad med Radon, och mockning och så åt honom innan jag började. Pappers jobb idag också, och mina två teorigrupper. Sen gjorde jag lite allt möjligt fram till våran grupp hade teori nu ikväll. Det bästa med teorin är helt klart fikat ;)

Nu ska jag hoppa i säng eftersom jag varit jätte seg och trött hela veckan?
Och hoppas att jag ska rida imorgon :D Har inte ridit på hela dan idag :O jag som är van att rida minst 2 hästar/dag... Red bara en i måndags också och inget i helgen :P hur ska detta sluta? :O
Min prins var iaf bättre i foten idag så imorgon eller torsdag är vi nog igång som vanligt igen efter de korta uppehållet på drygt en vecka! Och bli inte oroliga nu han är inte halt! Bara lite varm i ena tassen efter skoningen och då tar vi de säkra före de osäkra :)

Ne sova var det!
Godnatt!
image105

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja :) Det är gott! =) Tänkte faktiskt på det när jag åt den igår..! :D Haha. Hoppas lillprinsen blir bra nu då, stackarn inte roligt o ha varm fot! Blir det Höbo nästa tävling eller? =) Kram!

2008-04-09 @ 10:44:20
Postat av: Stina

Nix jag ska inte till Högbo. Var bara en klass jag kunde rida så nästa blir SRK :-)

2008-04-09 @ 12:08:13
URL: http://www.stinaolofsson.webb.se
Postat av: tussie

snygg blogg du har fått då!!!:D

2008-04-09 @ 17:46:26
URL: http://tussieline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0