Underbart väder har det varit idag :D man blir så himla glad när det är sol och varmt och skönt :D

Började dagen med att rida ut en sväng med Radon, var borta nästan en och en halvtimme och mös i solen :D super härligt.
Åt lunch, tog in hästar och pysslade med lite alltmöjligt till klockan blev två då det var dags för nästa pålle.
Hoppade Kotte för Ingrid tillsammans med Therese och Don. Första travade vi över upphöjda cavaletti bommar vilket var lite krångligt ;P
sen hoppade vi 4a studs som vi sedan byggde om till bom-räcke,bom-räcke,bom.
När Kotte förstod att de inte gick att bara komma på fart utan man behövde ta i lite också gick det riktigt bra :D han var väldigt rolig att hoppa och sista sprången blev väldigt fina :)

Sen hade jag teori, satt och fixade en del med hemsidan, gjorde lite annat pappersjobb innan de var dags att cykla hemåt.

Nu sitter jag och väntar på att mina potatisbullar ska bli klara. Sen ska jag och Fia gå ner och sola innan det är dags att packa inför helgens fjällresa, för de hinns inte riktigt med imorgon.

Torsdag:
Uppe med tuppen för att mocka och fixa åt Radon
08.15 lektion för Ingrid
10-17 jobb på OK
17.00 bär det av mot Åre :D

Så det kommer nog tyvärr bli väldigt dåligt på uppdateringsfronten..:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0