Ja de verkar kunna snöa precis hur mycket som helst! All snö vi har längtat efter i vinter verkar ha bestämt sig för att ramla ner nu när vi som minst vill ha den.

Började iaf dagen med att åka upp till Ridis och mocka och fixa åt Radon och Kotte. Var nämligen min tur att rida honom idag ;) Han var iaf riktigt duktig att vara ensam inne i stallet idag så de tar sig (: Red bort mot specksta och i början var han super spänd, men coolade ner efter ett tag! (: Höll dock på att åka i backen en gång men men :P Han var riktigt rolig att rida och man fick en trygg känsla på honom trots att han hoppade och for ibland (sånt som jag annars kan tycka är läskigt) Så det var roligt :)
Sen hjälpte jag Therese att hoppa Don (: Den hästen hoppar riktigt bra, sen städade jag hinderboden med hjälp av Owe (: Longerade barn på Guinness, hade teori, hann med lite pappersarbete innan jag tog in Radon och borstade och fixade, han fick dock vila idag också, men imorgon håller vi alla tummar och tår för att vi ska vara fit for fight igen :D

Nu ska jag äta middag och egentligen borde jag plugga då jag tittade i min almenacka och insåg att vi har ett stort prov på fredag och jag inte kan någonting och mina torsdagar är ju som sagt inte min bästa dag med tid över direkt, men jag vet inte riktigt om jag orkar :O haha ^^ men vi får väl se, de slutar säkert med att jag sitter med näsan i boken iaf (:

Kommentarer
Postat av: ou

Han var varm om en hov en gång tidigare. Då hade han inte fått ett sömstick men sömmen legade och tryckte, vi fick ta bort den och hovslagaren slog i en ny söm som inte tryckte... Kan vara ett tips om det inte börjar ge sig ;)

2008-04-10 @ 09:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0